Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

Review - Lancôme Teint Idole Ultra 24h

Αγαπητό μου Ιστολόγιο & τολμηροί μου φίλοι,

έφτιαξα ένα ζεστό τσάι τριαντάφυλλο, έβαλα τις άνετες καρό πιτζάμες μου & τα μεγάλα κοκάλινα γυαλιά μου (για να βλέπω και τι γράφω), πήρα το γνώριμο περισπούδαστο μου ύφος, φούσκωσα σα το παγόνι και ήρθα να σας μιλήσω για το αγαπημένο μου foundation. 
(ειλικρινά γελάω μόνη μου μπροστά από μια οθόνη. Τι σας λέω η γυναίκα και δε μου πετάτε γιαούρτια ακόμα απορώ.. :/ )

- Στο θέμα μας όμως μικρή πολυλογού! 
- Μάλιστα καπετάνιε! [ποιος ζει στη θάλασσα σε ανανά; ο μπομ σφουγγαράκης! (Ω ναι! το τραγουδάω τώρα και κουνάω ρυθμικά τη κεφάλα μου)]


Lancôme Teint Idole Ultra 24h

Αν υπάρχει ένας άνθρωπος που έχει πετάξει σωρηδόν τα λεφτά σου σε foundation, αυτός πρέπει να 'μαι εγώ. Λάθος, αυτός είμαι εγώ. & -

Έχω απίστευτα ευαίσθητο και απαιτητικό δέρμα, το οποίο αν δεν ήταν τόσο περίεργο και ανάποδο σίγουρα δε θα 'ταν δικό μου.. αχ.. The story of my life.
Για να μη μακρηγορώ τα έχω δοκιμάσει όλα, Seventeen, Max Factor, Μaybelline, YSL, MAC, Korres, Bobbi Brown, Make Up Forever, Lancôme δεν ξέρω αν ξεχνάω κάτι. Αλλά λίγο πολύ έχω περάσει από όλες τις εταιρίες, από επαγγελματικές (Make Up Forever, MAC, BB), "φαρμακευτικές" (Κorres), οικονομικές & ακριβές. 
Το βραβείο του χειρότερου foundation το κερδίζει επάξια η MAC & μάλιστα με διαφορά. Γέμισα σπυράκια σαν έφηβη που περνάει σκληρή ακμή & για την ιστορία αξίζει να αναφέρω πως ως έφηβη δεν είχα ούτε μπιμπίκι. 

Το βραβείο του καλύτερου όμως πάει στην Lancôme & με διαφορά.


  • Υφή : δε ξέρω από που να αρχίσω. Καταρχάς "γλιστράει" & "λιώνει" (γίνεται ένα με το δέρμα) τόσο μα τόσο αβίαστα και φυσικά. Θυμίζει λίγο ενυδατική αν πάτε να το βάλετε με τα δάχτυλα σας.
  • Άρωμα : ενός λεπτού σιγή παρακαλώ. Δεν υπάρχει foundation με πιο ελαφρύ και υπέροχο άρωμα. Τα βάζετε και μυρίζει τριαντάφυλλο.. αχ.. έρωτας!!
  • Αίσθηση : σκεφτείτε πώς ενώ βάζετε foundation αντί να νιώσετε κάτι "βαρύ" στην επιδερμίδα σας, πως την "κλείνετε" ή κάτι αντίστοιχο, νιώθετε μία τρομερή φρεσκάδα και δροσιά σα να έχετε μόλις βάλει ενυδατική. Ακόμα και τώρα που βάζω για να περιγράψω ακριβώς την αίσθηση, είμαι εξίσου ενθουσιασμένη όπως & την πρώτη φορά.. αχ.. αχ.. αχ..!
  • Εφαρμογή : για να πετύχετε το τέλειο αποτέλεσμα χρειάζεστε stippling ή buffing brush. Γενικά πινέλο για HD make up, διότι το 65% το κάνει το προϊόν και το άλλο 35% το εργαλείο.
  • Αποτελεσματικότητα : παρέχει πολύ καλή κάλυψη με μόνο ένα pump, αλλά αν θέλετε πιο "έντονο"¨αποτέλεσμα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε περισσότερο προϊόν (που δε χρειάζεται κατ' εμέ). Να προσθέσω επίσης πως όταν στεγνώνει έχει matte όψη & αν πάτε να χαϊδέψετε το δερματάκι σας, νιώθετε σα να μην έχει τίποτα πάνω του. Ω! ναι! Σας το λέω και χαϊδεύω να μάγουλα μου.. (tragic, i know)
Το προτείνω με κλειστά μάτια. Πηγαίνετε σε ένα Sephora, και ζητήστε δείγμα ή να σας βάψουν για να το δείτε. Έτσι το αγόρασα και εγώ, με έβαψαν & το δέρμα μου το λάτρεψε οπότε και το πήρα. Και επειδή το δικό δε το βάραγαν οι λάμπες, όπως το tester, η υφή και η αίσθηση του όταν πλέον γύρισα σπίτι & το έβαλα μόνη μου με καθαρό πινέλο, ήταν ακόμα καλύτερη. Απλά επειδή η τιμή του είναι τσιμπημένη, καλό θα ήταν να το πάρετε με το κλασικό 35% της Sephora στα Foundation (έτσι το πήρα και εγώ).



Πραγματικά δοκιμάστε το είναι ένα υπέροχο foundation. Είναι η Rolls Royce των foundation.

Texture (υφή) 5/5 
Fragrance (άρωμα)5/5 
Applycation (εφαρμογή) 5/5
Finish (τελείωμα) 5/5
Lasting power (διάρκεια) 5/5 with powder (με πούδρα)
                                           4/5 no powder (χωρίς πούδρα)

Σας υπόσχομαι πως στο άμεσο μέλλον θα υπάρχει πλήρες demo του συγκεκριμένου προϊόντος  ώστε να δείτε πως το βάζω στο πρόσωπο μου αλλά & την αποτελεσματικότητα του. Stay tuned!

Σας φιλώ γλυκά και τρυφερά, η Βικτώρια σας.

1 σχόλιο:

  1. ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ POST ΣΟΥ!!! ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΤΟ BLOG ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!! ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ!!! ΣΟΦΗ ΑΠΟ http://beautylicioussecrets.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή